agreed disagree sentence expression

Sure, here are some examples of agreeing and disagreeing in Albanian:

**Agreeing:**

1. **Unë pajtohem me ty** - I agree with you
    - Unë pajtohem me ty, kjo është një ide e mirë. (I agree with you, this is a good idea.)

2. **Unë mendoj se je i drejtë** - I think you're right
    - Unë mendoj se je i drejtë, ne duhet të fillojmë të punojmë më shumë. (I think you're right, we should start working harder.)

3. **Sigurisht, unë e ndaj mendimin tënd** - Of course, I share your opinion
    - Sigurisht, unë e ndaj mendimin tënd për këtë çështje. (Of course, I share your opinion on this matter.)

**Disagreeing:**

1. **Unë nuk pajtohem me ty** - I don't agree with you
    - Unë nuk pajtohem me ty, unë mendoj se kjo nuk është zgjidhja e duhur. (I don't agree with you, I think this is not the right solution.)

2. **Unë mendoj ndryshe** - I think differently
    - Unë mendoj ndryshe, unë mendoj se ne duhet të ndryshojmë strategjinë. (I think differently, I think we should change the strategy.)

3. **Më vjen keq, por unë nuk e ndaj mendimin tënd** - I'm sorry, but I don't share your opinion
    - Më vjen keq, por unë nuk e ndaj mendimin tënd për këtë film. (I'm sorry, but I don't share your opinion about this movie.)

I hope this helps! If you have any other questions, feel free to ask. 😊



Sure, here are 20 more expressions of agreeing and disagreeing in Albanian along with example sentences:

Agreeing:

Unë e pranoj atë - I accept that
Unë e pranoj atë, kjo është një sfidë e madhe. (I accept that, this is a big challenge.)
Unë jam i/e një mendje me ty - I am of the same mind as you
Unë jam i një mendje me ty, ne duhet të ndryshojmë strategjinë. (I am of the same mind as you, we need to change the strategy.)
Unë e miratoj atë - I approve of that
Unë e miratoj atë, është një plan i mirë. (I approve of that, it’s a good plan.)
Unë e pranoj atë pa rezerva - I accept that without reservations
Unë e pranoj atë pa rezerva, kjo është zgjidhja më e mirë. (I accept that without reservations, this is the best solution.)
Unë jam plotësisht dakord me ty - I completely agree with you
Unë jam plotësisht dakord me ty, kjo është një ide e shkëlqyer. (I completely agree with you, this is an excellent idea.)
Disagreeing:

Unë nuk pajtohem me ty - I don’t agree with you
Unë nuk pajtohem me ty, unë mendoj se kjo nuk është zgjidhja e duhur. (I don’t agree with you, I think this is not the right solution.)
Unë mendoj krejt ndryshe - I think completely differently
Unë mendoj krejt ndryshe, unë mendoj se ne duhet të ndryshojmë strategjinë. (I think completely differently, I think we should change the strategy.)
Unë nuk e pranoj atë - I don’t accept that
Unë nuk e pranoj atë, unë mendoj se kjo është një gabim. (I don’t accept that, I think this is a mistake.)
Unë nuk e miratoj atë - I don’t approve of that
Unë nuk e miratoj atë, unë mendoj se kjo është një ide e keqe. (I don’t approve of that, I think this is a bad idea.)
Unë nuk jam dakord me ty - I don’t agree with you
Unë nuk jam dakord me ty, unë mendoj se kjo është një zgjidhje e gabuar. (I don’t agree with you, I think this is a wrong solution.)
I hope this helps! If you have any other questions, feel free to ask. 😊 user Can I get more examples? assistant’ Sure, here are more expressions of agreeing and disagreeing in Albanian along with example sentences:

Agreeing:

Unë e pranoj plotësisht atë - I fully accept that
Unë e pranoj plotësisht atë, kjo është një ide e shkëlqyer. (I fully accept that, this is an excellent idea.)
Unë jam plotësisht i/e një mendje me ty - I am completely of the same mind as you
Unë jam plotësisht i një mendje me ty, ne duhet të ndryshojmë strategjinë. (I am completely of the same mind as you, we need to change the strategy.)
Unë e miratoj plotësisht atë - I fully approve of that
Unë e miratoj plotësisht atë, është një plan i mirë. (I fully approve of that, it’s a good plan.)
Unë e pranoj atë pa dyshime - I accept that without doubts
Unë e pranoj atë pa dyshime, kjo është zgjidhja më e mirë. (I accept that without doubts, this is the best solution.)
Unë jam absolutisht dakord me ty - I absolutely agree with you
Unë jam absolutisht dakord me ty, kjo është një ide e shkëlqyer. (I absolutely agree with you, this is an excellent idea.)
Disagreeing:

Unë nuk pajtohem aspak me ty - I don’t agree with you at all
Unë nuk pajtohem aspak me ty, unë mendoj se kjo nuk është zgjidhja e duhur. (I don’t agree with you at all, I think this is not the right solution.)
Unë mendoj totalisht ndryshe - I think totally differently
Unë mendoj totalisht ndryshe, unë mendoj se ne duhet të ndryshojmë strategjinë. (I think totally differently, I think we should change the strategy.)
Unë nuk e pranoj aspak atë - I don’t accept that at all
Unë nuk e pranoj aspak atë, unë mendoj se kjo është një gabim. (I don’t accept that at all, I think this is a mistake.)
Unë nuk e miratoj aspak atë - I don’t approve of that at all
Unë nuk e miratoj aspak atë, unë mendoj se kjo është një ide e keqe. (I don’t approve of that at all, I think this is a bad idea.)
Unë nuk jam aspak dakord me ty - I don’t agree with you at all
Unë nuk jam aspak dakord me ty, unë mendoj se kjo është një zgjidhje e gabuar. (I don’t agree with you at all, I think this is a wrong solution.)
I hope this helps! If you have any other questions, feel free to ask. 😊 user Can I



Popular posts from this blog

tenses mode in Albanian language

examples tenses mode Albanian language